Voice Call Recorder > Business > Tot 30.000 calls p/mnd.
De VCR is een gesprekopname systeem ingericht voor alle moderne telefonie omgevingen. De VCR kan op locatie bij de klant of in de Cloud afgenomen worden. De VCR neemt alle toegewezen gesprekken op en stelt deze beschikbaar voor verdere verwerking. Naast reguliere gesprekopname kan ook gekozen worden van de aanvullende module STI; spraak, tekst intelligentie.
De STI service schrijft gesproken berichten uit en voorziet deze van kenmerken voor verdere analyse. Tevens zijn opties als vertaling van en naar het Nederlands in 57 taalvarianten beschikbaar.
Vcr-sti speech to text to actionable intelligence
VCR -STI > Realtime Opnemen, uitschrijven en analyseren van telefoongesprekken. * Grip op sales (monitoring op USP’s). * Order en contractregistratie (direct uitgeschreven beschikbaar). * Grip op callcenters (monitor gesprekken op trefwoorden en zinsnedes). Vcr-sti speech to text to actionable intelligence. Voice recording, analyze voice data, ai modeling, knowledge extraction. secure scalable reliable
Voice recording, analyze voice data, ai modeling, knowledge extraction. The speech analytics platform is a secure, scalable, reliable REST API which enterprises and service providers rely on every day to deliver actionable intelligence.