Sales Management – Voice to Intelligence Suite

VCR-STI > grip op ieder verkoopgesprek

U heeft een overvolle pipeline. Vele calls moeten resulteren in leads met gestructureerde opvolging, het maken en waarborgen van afspraken. De meeste cold-calls vinden telefonisch plaats en hoe monitor je al deze calls en afspraken op kwaliteit en doeltreffendheid. Komen de Unique Selling Points aan bod? Pitch je wel voor het juiste publiek? Worden de juiste notities gemaakt in uw CRM systeem?

VCR-STI is de oplossing die uw telefoongesprekken uitschrijft, analyseert en acties meegeeft. Voor het management is er direct zicht op alle calls, de classificatie van deze calls en waardering van een call.

 

USP monitor

Door de registratie van uw USP’s in het systeem zoekt VCR-STI . Komen de USP’s voor in het gesprek? Verloopt de call volgens uw strategie naar snel succes of gaat de call naar de historische database met een automatische opvolging na x tijd.

Voor de VCR-STI bestaan de zinnen “geen interesse”, “is nu niet opportuun”, “u bent aan het verkeerde adres” niet. Iedere actie krijgt een vervolgactie. Per type reactie bieden wij u standaard of custom-made opties om uw CRM systeem (of Excel bestand) gestructureerd te vullen.

 

VCR-STI ziet en toont de performance van uw sales-team

Hoe effectief is uw sales? Hoe ziet u de slagvaardigheid? Het sales-team scorebord geeft een direct overzicht van de performance van het team tot aan persoonsniveau. Volgt de medewerker het script? Dan volgt een hogere waardering. Zijn reacties op gestelde vragen positief? Dan worden extra triggers geactiveerd. De som van triggers en waardering geeft een verhoogde weergave van de slagingskans.

 

Van een cold-call naar complete monitoring en advisering

Vanaf het eerste geluid tot aan het beëindigen van het gesprek; wij schrijven per persoon ieder woord uit en vertalen dat naar direct toepasbare kennis en acties voor externe systemen en rapportage doeleinden.

 

VCR-STI > speech to text to actionable intelligence

VCR -STI > Realtime Opnemen, uitschrijven, woord en zin analyse van telefoongesprekken, rapportage. * Meting en vastlegging van ieder gesprek. * Dossier en contractregistratie (direct uitgeschreven beschikbaar). * Grip op callcenters. Automatische dossiervorming. Spraakvertaling in 57 talen. Alerts op basis van management by exception.

 

→ In ontwikkeling voor 2021 eerste kwartaal > Predictive modeling on future behavior.

 

Vcr-sti speech to text to actionable intelligence. Voice recording, analyze voice data, ai modeling, knowledge extraction. #secure #scalable #reliable

VCR-STI productpagina

Nederlands NL English EN Français FR Deutsch DE Español ES