Hoe werken wij

Over ons

GMX-sp is een jong familiebedrijf opgestart gestart 2004. Onze organisatie is voortgekomen uit ervaringen met kwalitatief hoogwaardige ICT, financiele en juridische dienstverleners. GMX-sp richt zich als actief out-of-the-box denkende dienstverlener op advisering, ondersteuning en productlevering voor het MKB en de grootzakelijke markt.

De beschikbaarheid van informatie en informatiesystemen is van cruciaal belang voor de bedrijfsvoering. Ons doel is dan ook de zorg, rond de bedrijfs kritische processen en ict systemen, uit handen te nemen en daarmee de continuïteit van de bedrijfsvoering te waarborgen. Wat hierbij noodzakelijk is, is kennis van zaken breed delen, verantwoordelijkheid nemen, duidelijke afspraken maken én direct bereikbaar en beschikbaar zijn wanneer dat nodig is.

Het is de combinatie van vakmanschap, twintig jaar praktijkervaring, een professionele helpdesk plus het maken van duidelijke keuzes in producten en diensten, waardoor GMX-sp een concrete invulling geeft. Dit gebeurt door het bieden van een grote mate van flexibiliteit in contractvormen voor hard- en softwarebeheer en onderhoud.

Afhankelijk van de contractvorm garanderen wij dat bedrijfskritische contracten technisch-financieel-juridisch optimaal afgestemd zijn.

GMX-sp fungeert ook als klankbord voor alle Financieel-Juridisch-ICT vraagstukken, continuïteit, expertise, een vaste en transparante kostenstructuur en dagelijkse ondersteuning bij het gebruik van uw omgeving.

Wij staan garant voor een projectmatige en gestructureerde aanpak. Wij ondersteunen u graag vanaf het voortraject met pre-sales consultancy en advies. Dit alles om zeker te zijn dat het resultaat overeenstemt met de verwachting. Of het nu gaat om het leveren van de juiste kandidaat, het ontwikkelen van een applicatie met de gewenste functionaliteit of het onderhouden en beheren van uw infrastructuur.

Ons doel is als ondernemers onder elkaar; meedenken, meedoen en nieuwsgierig blijven en u de zorg volledig uit handen te nemen.

 

Bestellen. Hoe het werkt.

Bestellen. Hoe werkt het.

Iets bestellen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Wij houden van helderheid en vooral eenvoud, daarom is een bestelling bij ons zo gepiept. Na een aantal eenvoudige stappen, heeft u uw nieuwe product in veel gevallen al de volgende dag in huis.

Al onze prijzen zijn vermeld exclusief 21% BTW en inclusief 21% BTW. Daarnaast zijn alle prijzen altijd inclusief eventuele thuiskopieheffing. Zo komt u achteraf nooit voor verrassingen te staan.

Stap 1: Product selecteren

Ga naar het product van uw keuze en klik op de groene knop “In winkelmand”. Wij leiden u altijd direct door naar de winkelmand, zodat u direct verder kunt met bestellen. U kunt natuurlijk ook in alle rust nog even verder winkelen.

Stap 2: Winkelmand
Uw winkelmand is bij ons altijd 1 klik van u verwijderd. Het maakt niet uit waar u in onze shop bent, uw winkelmand vind u altijd rechts bovenaan de pagina. U kunt al uw producten die toegevoegd zijn zien door op de knop “Bekijk winkelmand” te klikken in het uitgeklapte menu. Natuurlijk kunt u eenvoudig uw keuze aanpassen en het aantal van een product bijvoorbeeld verhogen of te verlagen. Een product uit uw winkelmand halen is natuurlijk ook met 1 klik geregeld. Bent u uit over uw keuze? Weet u het zeker? Klik dan op de knop “Verder naar bestellen”, dan zorgen wij dat u automatisch bij onze kassa uitkomt.

Stap 3: Adresgegevens
Wat moet er op de factuur staan? En waar mag het pakketje naar toe?
Op deze pagina vult u uw persoons- en adresgegevens in. Alle vragen met een rood sterretje * hebben wij echt van u nodig, zodat wij uw bestelling goed kunnen afhandelen. De knop “Verder” helpt u verder naar de volgende stap. Nog 2 stappen te gaan.

Stap 4: Betaalwijze
Het minst leuke onderdeel van uw bestelling, maar het moet gebeuren. Selecteer hier de betaalwijze dat uw voorkeur heeft. De knop “Verder” helpt u verder naar de volgende stap. Nog 1 stap te gaan.

Stap 5: Overzicht
Wij zetten uw bestelling en gegevens nog even voor u op een rijtje. Controleer hier goed of uw gegevens kloppen:
– Zijn uw gegevens juist?
– Heeft u de juiste producten in uw bestelling?
– Heeft u het juiste aantal in uw bestelling?
– Klopt het afleveradres met waar u het wilt ontvangen?
– Heeft u de juiste betaalwijze geselecteerd?

Klopt alles? Dan is het tijd om af te rekenen.
De knop “Bestelling afrekenen” zorgt ervoor dat u de bestelling definitief plaatst. Uw wordt automatisch doorverwezen naar de betaalpagina.

Vragen of problemen?
Komt u er niet helemaal of helemaal niet uit of loopt u tegen een probleem aan? Geen paniek! Neem contact op met onze klantenservice, dan gaan we samen op zoek naar de oplossing.

14 dagen, niet goed geld terug

Niet tevreden met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van uw product, gratis retourneren.

Uiteraard wel graag in originele staat en verpakking. Bekijk bijvoorbeeld gerust uw laptop van alle kanten, maar ga er niet mee aan het werk.
Let op: na 14 dagen is het niet meer mogelijk om te retourneren. U heeft wel altijd garantie op het product.

Retourformulier

Bij de bevestiging van uw bestelling heeft u van ons het zogenoemde Europese modelformulier voor herroeping ontvangen. Dit formulier maakt het voor u gemakkelijk om uw product aan ons te retourneren.

Via onze website kunt u ook heel eenvoudig en gratis uw retour aanvragen. Retour aanvragen

U kunt ook het modelformulier_voor_herroeping gebruiken om binnen 14 dagen de koop te ontbinden.

Terugbetalen

Wij zullen het volledige aankoopbedrag, inclusief reeds betaalde verzendkosten, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen terug betalen. Dit start op het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen, of nadat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd.

Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. U wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Deelvergoeding

Bij zichtbare gebruikssporen of beschadiging krijgt u van ons een deelvergoeding. Wij hanteren een deelvergoeding indien u meer heeft gedaan, dan noodzakelijk was om het product te beoordelen. Hoe hoog dit bedrag is ligt aan de staat van het product. Ook dit bedrag zullen wij zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen terug betalen.

Twijfelt u nog? Neem dan contact met ons op. Dan controleren we het samen.

Retourkosten

Retourneren is bij ons helemaal gratis voor standaard zendingen. U ontvangt van ons hiervoor een verzendlabel.
Is het product te groot of gaat het om een palletzending, neem dan contact op met onze klantenservice.

Uitzonderingen

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Die kunt u niet terugsturen of leiden onherroepelijk tot een waardevermindering van 100%. Neem contact met ons op als u niet zeker weet of uw product terug mag.

Garantie

U mag veel van ons verwachten, dus ook dat een door ons geleverd product naar verwachting werkt. Daar doen onze specialisten elke dag weer de nodige moeite voor.

Mocht uw product echter defect raken, dan kunt u op ons rekenen. Wij respecteren natuurlijk de wettelijk bepaalde garanties.

Deze wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wat wij niet doen, is u van het kastje naar de muur sturen.

Neem dus contact op met onze klantenservice en onze specialisten helpen u graag uit de brand.

 

14 dagen, niet goed geld terug.

Niet tevreden met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst van uw product, gratis retourneren.

Uiteraard wel graag in originele staat en verpakking. Bekijk bijvoorbeeld gerust uw laptop van alle kanten, maar ga er niet mee aan het werk.
Let op: na 14 dagen is het niet meer mogelijk om te retourneren. U heeft wel altijd garantie op het product.

Retourformulier

Bij de bevestiging van uw bestelling heeft u van ons het zogenoemde Europese modelformulier voor herroeping ontvangen. Dit formulier maakt het voor u gemakkelijk om uw product aan ons te retourneren.

Via onze website kunt u ook heel eenvoudig en gratis uw retour aanvragen. Retour aanvragen

U kunt ook het modelformulier_voor_herroeping gebruiken om binnen 14 dagen de koop te ontbinden.

Terugbetalen

Wij zullen het volledige aankoopbedrag, inclusief reeds betaalde verzendkosten, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen terug betalen. Dit start op het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen, of nadat u heeft aangetoond deze te hebben opgestuurd.

Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. U wordt terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht.

Deelvergoeding

Bij zichtbare gebruikssporen of beschadiging krijgt u van ons een deelvergoeding. Wij hanteren een deelvergoeding indien u meer heeft gedaan, dan noodzakelijk was om het product te beoordelen. Hoe hoog dit bedrag is ligt aan de staat van het product. Ook dit bedrag zullen wij zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 5 werkdagen terug betalen.

Twijfelt u nog? Neem dan contact met ons op. Dan controleren we het samen.

Retourkosten

Retourneren is bij ons helemaal gratis voor standaard zendingen. U ontvangt van ons hiervoor een verzendlabel.
Is het product te groot of gaat het om een palletzending, neem dan contact op met onze klantenservice.

Uitzonderingen

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Die kunt u niet terugsturen of leiden onherroepelijk tot een waardevermindering van 100%. Neem contact met ons op als u niet zeker weet of uw product terug mag.

Garantie

U mag veel van ons verwachten, dus ook dat een door ons geleverd product naar verwachting werkt. Daar doen onze specialisten elke dag weer de nodige moeite voor.

Mocht uw product echter defect raken, dan kunt u op ons rekenen. Wij respecteren natuurlijk de wettelijk bepaalde garanties.

Deze wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Wat wij niet doen, is u van het kastje naar de muur sturen.

Neem dus contact op met onze klantenservice en onze specialisten helpen u graag uit de brand.

 

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op

GMX-sp
Ringvaert 97
5171 MV Kaatsheuvel
The Netherlands

KVK nr: 50956612